کتاب «چگونه یک معامله‌گر باشیم» به کتابخانه سازمان بورس رفت

بازار سرمایه محلی برای سعی و خطا نیست و معامله‌گر حرفه‌ای اصلا به دنبال سود باد آورده، معاملات شانسی و ... نیست، بلکه به دنبال سود مستمر است و بازار را به چشم محلی برای تامین مالی جهت رسیدن به رویا نمی‎‌بیند. زمانی که یک شخص تصمیم می‌گیرد وارد دنیای معامله‌گری شود، از همان ابتدا سعی نمی‌کند بدون دانش، شانس خود را امتحان کند و بدون کسب مهارت‌های و آموزش های لازم شروع به معامله کند.

به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا)، کتاب «چگونه یک معامله‌گر باشیم» تالیف علی اکبر بهاری و فرهام طهماسبی توسط انتشارات آرادکتاب در ۱۶۲ صفحه منتشر شده است. در این کتاب سعی شده است تا به زبان ساده و سبک جدیدی از راهکار تحت عنوان دقیقا چکار کنیم در توضیح مسایل استفاده شود تا خواننده با پراکندگی موارد و سردرگمی در انتهای هر فصل و پایان کتاب مواجه نشود. به طور خلاصه در این کتاب به این موارد پرداخته شده است: یک شخص برای شروع معامله گری در بازار، ابتدا از کجا باید شروع کند؟ چه مسیری را طی کند؟ دراین مسیر به چه مواردی اهمیت دهد؟ چگونه مسیر را ادامه دهد که نیاز به برگشت و شروع دوباره نباشد؟ با چه احساسات و افکاری باید مقابله کند؟

این کتاب اخیراً به مجموعه کتاب‌های کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است. این کتابخانه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ با هدف اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید، سرمایه گذاران و سایر علاقمندان آغاز کرد. سیر توسعه و تکمیل منابع طی سال‌های پس از آن در راستای تبدیل این کتابخانه به تخصصی‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقمندان به بازار سرمایه تداوم یافت.

ماحصل این تلاش گردآوری بیش از ۶۰۵۵ عنوان کتاب انگلیسی (نسخه چاپی و الکترونیکی)،  ۵۰۷۹ عنوان کتاب فارسی، ۲۶۵۳ عنوان پایان‌نامه فارسی و انگلیسی مرتبط با حوزه‌های بازار سرمایه، ۶۴ عنوان نشریه تخصصی و ۷۷۶۴ عنوان مقاله فارسی و انگلیسی در نرم‌افزار جامع کتابخانه شد، همچنین مجموعه نرم افزارهای نور شامل ۸۱ مجموعه آثار نویسندگان برتر اسلام و ایران در دسترس محققان قرار گرفته است.

 علاقه مندان جهت جستجو در منابع کتابخانه می توانند به سایت http://lib.seo.ir/faces/home.jspx  مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۴۰۸۳۱۹۱ تماس بگیرند.

 آدرس کتابخانه: خیابان حافظ پایین تر از خیابان جمهوری نبش خیابان هاتف ساختمان بورس طبقه ۴.

مقالات مرتبط: